Dagens Kanye West..

Oh, the joy of reading Kingsize.no!
Ifølge en artikkel i avisen Chicago Sun Times tidligere denne uken, hadde Kanye West blitt spurt om å temme sitt hissige temperament for å være mer attraktiv for framtidige sponsorer. Avisen avslørte blant annet at de hadde en "insider" i Wests omgangskrets som kunne fortelle at to store selskaper var interesserte i å jobbe med ham, men at det kom an på hvor "enkel" han var å jobbe med.
Men den alltids uttalende Kanye orket denne gangen ikke å sitte rolig og høre på ryktene om ham, og valgte istedet å adressere dem på sin egen blogg:
"Husker dere da folk sa at forloveden min var gravid? Hva skjedde med det ryktet? Jeg regner med at det ble glemt da vi gjorde det slutt? Jeg bruker det bare som et eksempel på hvordan mennesker finner på ting, og at alle tror på det. Min egen familie spurte meg om det der. Nå sier media at jeg går til anger managment eller noe. Jeg har aldri vært i samtale med noen om anger managment. Hvis jeg trenger noe, så er det anger-utvidelse! lolo! Jeg gikk av flyet i Hawaii i dag, og verden sier at managment-teamet mit sa blah blah blah....gjeeeeeesp! Jeg fortalte pressen at de ikke kan finne på løgner om meg fordi jeg har mitt eget media-outlet [bloggen]. Og forresten, jeg vet ikke om noen har forstått dette enda, men jeg gjør ikke intervjuer, hvis det er noe jeg vil si, så sier jeg det akkurat her på min egen blogg."
Åh, Gud hvor jeg elsker denne mannen! Hans arroganse er helt nydelig!
Kan noen vennligst se å få denne mannen tilbake til Norge?
Kanye West er en utsøkt herre med eksklusiv smak og en nese for detaljer, det kan ingen ta fra ham. Musikkbildet han skaper er unikt og han legger sjelen sin i å ta med lytteren inn i et bildet fyllt med illustrasjoner ikke bare lyd. Det at mannen oser arroganse er bare et pluss fra min side, den eneste skade hans hysteri har skapt er for de som har irritert han. At han tar seg selv seriøst trenger vel ikke å være negativt? Men som sant skal sies, tror jeg ikke det hadde skadet han å ha litt selvironi - tvert imot.
Kanye West er, sammen med Lupe Fiasco, Pharrell og Jay-Z noen av musikken helt klart tøffeste herrer - end of.

0 comments:

Legg inn en kommentar

hating & appreciating at guruizzm@hotmail.com

PLEASE READ

A BEAUTIFUL MESS.. TOO MANY TRENDS NOT ENOUGH STATEMENTS CLAIMS NO CREDIT FOR ANY IMAGES FEATURED ON THIS SITE UNLESS OTHERWISE NOTED. ALL VISUAL CONTENT IS COPYRIGHT TO IT'S RESPECTFUL OWNERS. A BEAUTIFUL MESS.. TOO MANY TRENDS NOT ENOUGH STATEMENTS IS IN NO WAY RESPONSIBLE FOR, OR HAS CONTROL OF, THE CONTENT OF ANY EXTERNAL WEB SITE LINKS. INFORMATION ON THIS SITE MAY CONTAIN ERRORS OR INACCURACIES; THE SITE'S PROPRIETOR DOES NOT MAKE WARRANTY AS TO THE CORRECTNESS OR RELIABILITY OF THE SITE'S CONTENT. IF YOU OWN RIGHTS TO ANY OF THE IMAGES OR VIDEOS, AND DO NOT WISH THEM TO APPEAR HERE, CONTACT US AND THEY WILL BE PROMPTLY REMOVED. GURUIZZM [AT] HOTMAIL [DOT] COM GURUIZZM © 2011

FOLLOWERS