160409

Jeg jobber i skrivende stund med en ny blogglayout. Jeg er kjempe lei av å se alle andres fine layouter og komme tilbake til min egen tragiske.
Ellers er alt i livet kaos. Plutselig har jeg fått det for meg at jeg kanskje ikke vil flytte til Bergen alikevel. Hva om jeg blir i Stavanger og jobber? Da kan jeg muligens (dårlig på budsjett) få spart opp noen penger slik at jeg kan få studere i New York et semester eller to.
Men jeg har ikke så veldig lyst til å bli igjen i Stavanger. Er redd det blir kjedelig når nesten alle vennene mine reiser fra meg. Tenk om jeg ikke får meg jobb heller, er jo trosalt finanskrise.
Det er ikke så greit når fremtiden er så.. ukjent og frustrerende. Jeg er redd for å ta feil valg å ende opp sur og alene.
Min nye livsstil går heller ikke så bra, eller jeg er flinkere enn hva jeg trodde jeg skulle være. Gikk en lang tur i dag med en venninne og jeg har ikke spist noe spesielt usunt. Men jeg må bli bedre hvis jeg skal nå mitt mål.
Og når det gjelder slanking så er det en ting som irriterer meg grenseløst! Når allerede slanke folk skal fortelle de av oss som vil slanke seg, at slanking er teit, uten mening, dagens kroppsidealer er feil blablabla. Ja, det er sant, men sånn er nå realiteten. Tynn er bra her. Det er visst et land i Afrika som verdsetter store jenter og strekkmerker (flere som så Oprah den dagen?), men nå hadde ikke jeg tenkt å flytte til Afrika med det første.
Oh well, her sitter nå jeg å sipper. Kanskje det er fordi jeg har lyst på røyk og vin? Mmm skulle gjort mye for det akkurat nå!

Kan noen komme med layout tips? Jeg fomler i mørket!

0 comments:

Legg inn en kommentar

hating & appreciating at guruizzm@hotmail.com

PLEASE READ

A BEAUTIFUL MESS.. TOO MANY TRENDS NOT ENOUGH STATEMENTS CLAIMS NO CREDIT FOR ANY IMAGES FEATURED ON THIS SITE UNLESS OTHERWISE NOTED. ALL VISUAL CONTENT IS COPYRIGHT TO IT'S RESPECTFUL OWNERS. A BEAUTIFUL MESS.. TOO MANY TRENDS NOT ENOUGH STATEMENTS IS IN NO WAY RESPONSIBLE FOR, OR HAS CONTROL OF, THE CONTENT OF ANY EXTERNAL WEB SITE LINKS. INFORMATION ON THIS SITE MAY CONTAIN ERRORS OR INACCURACIES; THE SITE'S PROPRIETOR DOES NOT MAKE WARRANTY AS TO THE CORRECTNESS OR RELIABILITY OF THE SITE'S CONTENT. IF YOU OWN RIGHTS TO ANY OF THE IMAGES OR VIDEOS, AND DO NOT WISH THEM TO APPEAR HERE, CONTACT US AND THEY WILL BE PROMPTLY REMOVED. GURUIZZM [AT] HOTMAIL [DOT] COM GURUIZZM © 2011

FOLLOWERS