Gimme! : Nike Dunk x Paule Marrot

Har vært litt dårlig med oppdatering ettersom jeg sliter med en heftlig forkjølelse.. Det er vel ikke særlig uvanlig på denne tiden av året, desverre.
Men jeg har fått tid til å snike litt rundt omkring å fått med meg et samarbeid jeg gjerne vil dele med dere. Nike Sportswear har gått sammen med den franske tekstil designeren Paule Marrot Editions for å utgi en rekke farger og prints til Nike's sommer 2009 kolleksjon. Marrot har designet hver eneste sko med "Les Cerises" print i to forskjellige farger med all-over prints av kirsebær! "Les Cerises" er hentet fra et originalt Paule Marrot design - Bigareaux - som igjen er inspirert av kirsebærene som var foran henne da hun møtte hennes ektemann-to-be.
Hvor romantisk er ikke det?!
Alle sneaker heads vet at sneakers med print har kommet en lang vei, fra tacky til classy og jeg synes disse skoene gjør en modig statement med et så enkelt mønster og farger. Jeg skal ærlig innrømme at sneaker samlingen min har gått litt nedover i det siste, men det skal jeg få endret med engang jeg får fatt i penger! Paule Marrot versjoneen av Nike's "Skinny Dunk Hi" vil være tilgjengelig på utvalgte Nike Sportswear butikker!


God helg lovelies!

6 comments:

StianK sa...

Aaah, de sneaksa der var RÅE!!:-)
Håper du får en fin helg! :-)

Med vennlig hilsen, Stian : )

Karen-Elise sa...

Stemme det, 100% Karmøybu :)

Maria Stenersen sa...

Åh, jeg vil ha sånne sko!

thea sa...

finfine sko! :)

Martin Trillionaire sa...

Sykt kule de med cherries, minner om LV cerises :)

Amanda sa...

så utrolig tøffe sko !

Legg inn en kommentar

hating & appreciating at guruizzm@hotmail.com

PLEASE READ

A BEAUTIFUL MESS.. TOO MANY TRENDS NOT ENOUGH STATEMENTS CLAIMS NO CREDIT FOR ANY IMAGES FEATURED ON THIS SITE UNLESS OTHERWISE NOTED. ALL VISUAL CONTENT IS COPYRIGHT TO IT'S RESPECTFUL OWNERS. A BEAUTIFUL MESS.. TOO MANY TRENDS NOT ENOUGH STATEMENTS IS IN NO WAY RESPONSIBLE FOR, OR HAS CONTROL OF, THE CONTENT OF ANY EXTERNAL WEB SITE LINKS. INFORMATION ON THIS SITE MAY CONTAIN ERRORS OR INACCURACIES; THE SITE'S PROPRIETOR DOES NOT MAKE WARRANTY AS TO THE CORRECTNESS OR RELIABILITY OF THE SITE'S CONTENT. IF YOU OWN RIGHTS TO ANY OF THE IMAGES OR VIDEOS, AND DO NOT WISH THEM TO APPEAR HERE, CONTACT US AND THEY WILL BE PROMPTLY REMOVED. GURUIZZM [AT] HOTMAIL [DOT] COM GURUIZZM © 2011

FOLLOWERS