Les Modes Passent, Le Style Est Eternel

I dag fikk jeg vite at en snill sjel der ute har nominert meg til Årets moteblogg.
Jeg vet at finalistene allerede er klare, men den følelsen jeg fikk av at noen har nominert meg til en slik pris er helt ubeskrivelig.
Ubeskrivelig er det som kan sies om hele min reise som blogger.
Jeg er priviligert.
Jeg har fått lest mennesker sine innerste tanker, som virkelig har satt sine spor i meg.
Det er forfriskende å vite at det finnes mennesker der ute som tør å være seg selv. De tørr å feile, de tørr å legge seg ut. En blogg for meg, slik jeg velger å tolke den, er ikke bare et innsyn i hvordan garderoben din er, men også hva som gjemmer seg under huden din og inni deg selv.
For meg, skulle dere alle vært nominerte - og en del slettet. Det er helt klart at moteblogging har gått over sin egen evne. Folk kopierer hverandre, og stjeler stil fra alle som går dem forbi.
En kan ikke lengre bevege seg ut i offentligheten uten å spotte en selverklært fashionista med digitalkamera. Tragisk.
Det selvsagt positivt at flere tar del i moteverdenen, for vi vet alle at Norge trenger engasjementet, men det hadde ikke skadet om ikke alle mistet seg selv på veien.

Ble litt mye rusk dette innlegget her, jeg har trosalt drukket en hel vin. Likevel, håper jeg at dere skjønner poenget mitt. Jeg setter pris på alle dere som gidder og som tar seg tid til å lese min blogg. Jeg vet jeg ikke har noe layout, og jeg ikke kan vise til mine fantastiske Kate Moss plagg og size 0 kropp, men jeg håper mine tanker og noen av mine plagg-poster gir dere noe.
Da har i hvert fall jeg oppnådd noe - og det gjør meg glad.

Jeg vil avslutte med et quote fra en mann som står over oss alle;

Over the years I have learned that what is important in a dress
is the woman who is wearing it
.

- Yves Saint Laurent

Husk dette, og ta det med dere.

2 comments:

Fredrik sa...

Great shit Bobo;)

Hek sa...

Hei! Skal du stemme på Moteblogg 08?
I så fall hadde satt stor pris på din stemme:) Jeg kjenner nesten ingen norske bloggere, så derfor svelger jeg all stolthet, og faller rett og slett ned på kne og bare ber om din stemme... Kom gjerne å titt på Denoto: http://denoto.blogspot.com

Hey, til neste år blir du kanskje finalist, du må bare bli nominert litt tidligere i prosessen, så har du like stor sjanse som meg i hvert fall:)

Legg inn en kommentar

hating & appreciating at guruizzm@hotmail.com

PLEASE READ

A BEAUTIFUL MESS.. TOO MANY TRENDS NOT ENOUGH STATEMENTS CLAIMS NO CREDIT FOR ANY IMAGES FEATURED ON THIS SITE UNLESS OTHERWISE NOTED. ALL VISUAL CONTENT IS COPYRIGHT TO IT'S RESPECTFUL OWNERS. A BEAUTIFUL MESS.. TOO MANY TRENDS NOT ENOUGH STATEMENTS IS IN NO WAY RESPONSIBLE FOR, OR HAS CONTROL OF, THE CONTENT OF ANY EXTERNAL WEB SITE LINKS. INFORMATION ON THIS SITE MAY CONTAIN ERRORS OR INACCURACIES; THE SITE'S PROPRIETOR DOES NOT MAKE WARRANTY AS TO THE CORRECTNESS OR RELIABILITY OF THE SITE'S CONTENT. IF YOU OWN RIGHTS TO ANY OF THE IMAGES OR VIDEOS, AND DO NOT WISH THEM TO APPEAR HERE, CONTACT US AND THEY WILL BE PROMPTLY REMOVED. GURUIZZM [AT] HOTMAIL [DOT] COM GURUIZZM © 2011

FOLLOWERS