Disturbia

Jeg får ikke sove om nettene. Jeg har så mye på gang! Ikke positivt.
Min første eksamen er om 6 uker og jeg kan nada! Jeg har heller ikke bestått teori, ENDA!!! Min første kjøretime etter 100 års pause er i morgen og jeg kunne virkelig ikke gruet meg mer. Jeg HATER kjøretimer mer enn jeg hater Kolumbus. Har på følelsen av at jeg aldri kommer til å få lappen, fordet om det virker som alle andre rundt meg får den. Siden jeg er så stresset, og jobber i tillegg er jeg usikker på om jeg gidder å gå på senterfesten. Tror ikke det har SÅ utrolig mye å si om jeg har meldt meg på. Det frister ikke noe særlig lengre. Blir jo også stress siden jeg er den heldige som må stenge og festen begynner 1 time etterpå. Blir nok bare masse dårlige kledde fulle beist som gnir seg innpå andre dårlige kledde beist, og det ser jeg jo nok av til vanlig. Tror ikke det er noe kjekkere å se de fulle, blir nok heller flau på deres vegne. Vi får se! Nå er jeg lei av å syte. Faktisk!

0 comments:

Legg inn en kommentar

hating & appreciating at guruizzm@hotmail.com

PLEASE READ

A BEAUTIFUL MESS.. TOO MANY TRENDS NOT ENOUGH STATEMENTS CLAIMS NO CREDIT FOR ANY IMAGES FEATURED ON THIS SITE UNLESS OTHERWISE NOTED. ALL VISUAL CONTENT IS COPYRIGHT TO IT'S RESPECTFUL OWNERS. A BEAUTIFUL MESS.. TOO MANY TRENDS NOT ENOUGH STATEMENTS IS IN NO WAY RESPONSIBLE FOR, OR HAS CONTROL OF, THE CONTENT OF ANY EXTERNAL WEB SITE LINKS. INFORMATION ON THIS SITE MAY CONTAIN ERRORS OR INACCURACIES; THE SITE'S PROPRIETOR DOES NOT MAKE WARRANTY AS TO THE CORRECTNESS OR RELIABILITY OF THE SITE'S CONTENT. IF YOU OWN RIGHTS TO ANY OF THE IMAGES OR VIDEOS, AND DO NOT WISH THEM TO APPEAR HERE, CONTACT US AND THEY WILL BE PROMPTLY REMOVED. GURUIZZM [AT] HOTMAIL [DOT] COM GURUIZZM © 2011

FOLLOWERS